Öppet sammanträde i EU-nämnden
Öppet sammanträde 23 mars 2022
EU-nämnden håller ett öppet sammanträde onsdagen den 23 mars. Under sammanträdet samråder statsminister Magdalena Andersson (S) med EU-nämnden inför möte i Europeiska rådet den 24–25 mars.
Tid: Klockan 14–15.30
Plats: Skandiasalen
Sammanträdet i EU-nämnden är öppet för allmänhet och media och går att se direkt eller i efterhand via riksdagens webb-tv.